Pogosto se domneva, da gre pri logotipu podjetja za novodobno pogruntavščino.

Vendar to ne drži.

Grafični elementi, ki se danes uporabljajo pri oblikovanju logotipa, so posledica številnih grafičnih tehnik, ki smo jih ljudje raziskovali in razvijali v zadnjih stoletjih.

Če pa dobro pomislite boste hitro ugotovili, da je zgodovina logotipa še veliko daljša.

Začne se s koreninami človeškega izražanja.

Ljudje so se namreč identificirali in razločevali s simboli že pred več tisoč leti. Oblikovanje risanih zgodb je znano že iz pradavnine.

Več 10.000 let pred našim štetjem so namreč narodi slikali živali v jamah.

Sledilo je obdobje lončarstva. S slikanjem na razne posode so izdelovalci sporočali različne informacije o narodu in kulturi.

Stari Egipčani pa so razvili hieroglife, kjer so zvoke in besede predstavili s slikami.

Zgodovina logotipov v obliki kot jih poznamo danes, sega v čas prvih družinskih grbov. Določen nabor barv in oblik je predstavljal posamezno plemiško družino.

Namen oblikovanja grbov je bilo prepoznavanje prijateljske in sovražne vojske.

V srednjem veku so gostilne in trgovine uporabljale simbole, da so označile dejavnost, ki jo izvajajo.

Z razvojem tiskarstva so se pričeli oblikovati temelji logotipa, saj so avtorji zahtevali avtorstvo nad svojim delom.

V medijih pa se za začetek sodobnega oblikovanje logotipa najpogosteje omenja leto 1885, ko je Frank Mason Robinson oblikoval logotip za Coca Colo.

 

coca cola